Dimecres 25 de setembre a 2/4 de 9 del vespre.

Ordre del dia:

  1. Lectura i aprovació de l’acta anterior.
  2. Presentació de les comissions.
  3. Què fem per Nadal? Calendaris….
  4. Decidir i fer comandes dels regals de l’AFA. Cantimplora, bock’n rolls…
  5. Grups de Whatsapp.
  6. Presentació del calendari del curs.
  7. Preparació de l’Assemblea del proper 6 de novembre.
  8. Informar de les famílies sòcies actuals per classe.
  9. Sobrevinguts.

Junta de l’Afa SINS Cardener

Dates de les Reunions de Junta Ordinàries de l’AFA durant el curs 19-20:

  • Dimecres 25 de setembre de 2019
  • Dimecres 6 de novembre de 2019 (Assemblea General de principi de curs)
  • Dimecres 15 de gener de 2020
  • Dimecres 4 de març de 2020
  • Dimecres 3 de juny de 2020

Acta de la reunió de la Junta de l’Ampa del dimecres 25 de setembre

Assistents: 3 representants de la junta, David Atzet i 22 sòcies

  1. Lectura i aprovació de l’acta anterior
  2. David Atzet, Director
  3. Presentació de les comissions
  4. Que fem per Nadal? Calendaris….
  5. Decidir i fer comandes dels regals de l’AFA: Cantimplora, bock’n rolls…
  6. Grups de Whatsapp
  7. Preparació de l’Assemblea del proper 6 de Novembre
  8. Informar de les famílies sòcies actuals per classe

1- Lectura i aprovació de l’acta anterior

S’aprova l’acta anterior.

2– David Atzet, Director

Teniem 3 persones a la administració i a partir d’ara la Falgars ja no hi serà. Hi haurà una altre persona al seu lloc.

Temes Consell. Visita al Departament amb el conseller per parlar de l’edifici nou. El nostre centre és de primera prioritat sempre i quan els terrenys estiguessin preparats. Si es decideix fer en un nou emplaçament i el terreny no està lliure de càrregues o a punt per construir el Departament no mou fitxa.

El Batxillerat van dir que si era convencional no aprovaran el projecte. Els hi van dir que no era normal. Que el que tenen pensat és un més proper a continuar amb la formació i no a la Universitat. Es podria fer a la tarda per no haver de disposar de més espai de moment.

El Conseller va llençar un parell de propostes de projectes nous pel centre. Va demanar si poden fer servir el nostre centre com a exemple de tecnològic… 

Hi ha un projecte de que aquí es pot fer un edifici nou, tirant o remodelant el que calgui. Al terreny nou trigaria molt més perquè s’ha de soterrar la línia d’alta tensió i aplanar o fer un edifici adaptat  a les feixes que hi ha. Si no es pot fer la pista esportiva en aquest espai està demanat a l’Ajuntament que tinguem accés a la pista jove que està a 3 minuts. Si l’Ajuntament deixa un terreny per posar barracons la Conselleria es compromet a posar-los i començar les obres aquí. Ara s’està apostant per fer edificis sostenibles i ja han fet algunes escoles de fusta, que es munten molt ràpid.

Per tot això s’hauria de començar a posar en marxa la comissió d’obres. 

Demanen si hi ha algun espai com la fàbrica de Cal Gallifa per poder comprar un equipament d’aquest tipus i veure si l’adjudicació podria ser aquesta. L’avantatge de fer-ho aquí és que aquest edifici ja ho és. La pega és que el parc si hauria de canviar d’adjudicació per poder-lo fer servir.

S’hauria de posar una data límit i a partir d’aquí si no tenim resposta fer una carta des de Consell Escolar per pressionar  perquè comencen les obres el més aviat possible. L’Ajuntament ha d’aprovar un pressupost de 1’6 milions.

La Consellera va dir que per fer cuina, com es fa aquí, s’hauria de legalitzar la cuina que no compleix amb les normes de seguretat i higiene.

Serveis Territorials van dir que no inverteixen en fer una obra per una cuina nova legalitzada si hi ha projecte de fer un edifici nou.

Per tant toca decidir si anem a buscar l’edifici nou en aquesta mateixa ubicació i mentres una adjudicació d’un terreny provisional per posar els barracons, més econòmica i ràpida, o en una nova construcció i ubicació, més lenta i cara.

3- Presentació de les comissions 

Comissió pedagògica. És una comissió mixta, el representant del centre és el David Atzet. Aquesta comissió s’encarrega de temes pedagògics per poder resoldre dubtes dels pares. El dia 28 d’octubre a les 19h es farà el primer SINS café  per resoldre dubtes sobre el sistema educatiu del centre. Està previst fer un per trimestre.

També s’ocupa de fer xerrades i tallers per al pares de temes relacionats. (Tabac, drogues, sexualitat, l’escola verda…) El 23 de novembre a la festa de famílies s’hauria de fer alguna xerrada per sensibilitzar les famílies en el tema d’escola verda.

Comissió d’obres. L’any passat tot i que es va crear no es va començar a fer res. Aquest any sí que s’ha d’engegar amb força.

Comissió de comunicació. S’encarrega de mantenir la comunicació fluida entre el centre i les famílies. També manté el lloc web al dia i s’ocupa de fer alguna publicació a la revista del SINS. Aprovem, fins que hagi un altre proposta, anar renovant el domini sempre.

Comissió de festes. Vam posar el tercer dissabte d’octubre com a data fixe per fer sempre el dinar de benvinguda a les famílies i que es pogués calendaritzar perquè tothom s’ho guardi (19/10/19) per la festa però quan ho vam decidir al juny no teniem el calendari i el centre ens l’ha canviat per el dissabte 23 de novembre perquè aquella setmana fan la “Setmana de la Sostenibilitat” i pensen que l’assistència per part de l’equip docent serà major. Si això no funciona aquest any llavors mirarem que fem els propers anys. Demanarem que es faci aquell mateix dia una matinal d’endreça perquè hi hagi més assistència.

4- Parlem de fer calendaris amb les fotos de tots els nens que fan anys per cada mes. Demanem si coneixem algun fotògraf i surt la Raquel Martinez de “Raquel Martinez fotografia”, Av. Montserrat número 42 (mare de primer), ens passarà el pressupost. Parlarem amb el David per veure quan es poden fer les fotos.

5- L’agenda i la carpeta són un tema pedagògic i el centre creu que ha de ser així. Per exemple, a l’agenda hi ha el tema del “life book”. A les assemblees dels alumnes també surt el tema de fer l’agenda més petita, no tamany foli. Hem de treballar aquest tema de cara a cursos vinents perquè els alumnes no les fan servir. 

Al juny no vam poder decidir si fer bock’and roll i ampolla o només una cosa perquè no sabíem quantes famílies serien sòcies aquest curs. 

Dèiem de fer un pack amb les coses que es donen en nom de l’AFA per 18€ els socis i no socis 25€. Cada cosa per separat 6€ per socis i 8€ per no socis.

Els embolcalls serien amb el logo de l’AFA i els fan molt ràpid. Les ampolles també aniran serigrafiades amb el logo i també les fan ràpid.

Embolcalls i ampolles serigrafiats per tots els socis de tots els cursos, aquest curs els vinents ho acabarem de parlar si les donem a primer i alumnes nous i els altres si volen de nou que ho paguin.

Aquest any hi ha un 57% de socis. 165 famílies.

6- Grups de Whatsapp

Els grups estan creats. La manera de recollir els telèfons és bastant complicada i des de la junta s’ha demanat al centre que envii un correu a les famílies amb els enllaços a tots els grups i que cada família s’afegeixi al seu seguint l’enllaç corresponent.

Es valora bé la comunicació de l’any passat amb aquests grups tot i no ser-hi majoritària la participació. Es valora positivament que es respecta l’ús.

7- Preparació de l’Assemblea del proper 6 de Novembre

A l’assemblea podem tornar a fer els pos-it de colors per convidar a les famílies a formar part d’una comissió.

La junta es reunirà per poder preparar-la millor.

8- Informació de les famílies sòcies actuals per classe.

Aquest any hi ha un 57% de socis. 165 alumnes de 154 famílies (12 germans).

A dia d’avui de 269 alumnes hi han:

  • De 1r 40 socis
  • De 2n 41 socis
  • De 3r 42 socis
  • De 4t 42 socis

Tanquem la sessió a les 22’05 amb data per la propera reunió que serà l’Assemblea el dimecres 6 de novembre de 2019.