Dimarts 15 de gener a 2/4 de 9 del vespre

Ordre del dia:

  1. Lectura i aprovació de l’Acta anterior
  2. Trobada amb l’Institut
  3. Informació de la feina de les comissions: Comunicació, pedagògica, obres i festes.
  4. Sobrevinguts
  5. Precs i preguntes

Junta de l’Afa SINS Cardener

Acta de la reunió de la Junta de l’Ampa del dimarts 15 de gener.

Assistents: Les 3 membres de la junta i 10 sòcies

1.- Lectura i aprovació de l’acta anterior

2.-Trobada amb l’equip directiu de l’Institut

  • Revisaran el tema de les guixetes per què hi han alumnes que l’han agafat sense registrar-se. Quan tinguin el recompte ens diran els resultats. També van dir que les canviaran d’emplaçament.
  • Robatoris, continuen dient que els alumnes han de tenir cura de les coses de valor que portin a l’institut. Tot i així per part de les mares ho continuem veient malament. 
  • El tema de tenir un telèfon per poder denunciar les coses que no es fan bé no es veu clar des de l’Institut, pensen que no cal.
  • Tema banys durant les classes han de demanar la clau i es fa un registre de l’hora i el nom de la persona que hi va. A l’hora del pati no hi ha control. Dues mares el dia de les firetes van anar al final del matí a veure els lavabos i els van trobar molt bé de neteja, l’excepció són les aixetes una mica rovellades o que falti pintar. Ara diuen que provaran de posar tapes als vàters.
  • Hi ha nenes que durant tot el cicle demanen compreses a l’institut assíduament. S’hauria de veure de quantes noies estem parlant. Trobem que és un tema molt puntual que no és una qüestió que s’hagi de gestionar des de l’AFA. S’hauria de parlar amb les famílies d’aquestes nenes des de l’institut per poder frenar-ho. Tanmateix amb el paracetamol o ibuprofè.
  • La font l’ha arreglat el conserge, en Marc.
  • Ordinadors. S’han aconseguit 8 ordinadors portàtils bastant totxos però ja s’estan formatejant i els portaran quan estiguin preparats. Es farà una notícia perquè hi hagi un precedent per poder demanar a d’altres empreses que ens facin un donatiu.
  • La lotería des de l’Afa ens diuen que és decisió nostra i que si volem fer que en fem.
  • El tema del calendari deien que hauria de ser que sortissin tots els alumnes. La manera que trobem que surtin tots seria fent cada mes amb la foto dels que fan anys. S’haurien de començar a fer les fotos cap a l’octubre per poder fer la maquetació i la venda abans de que acabi el curs.
  • La pantalla també vam dir de demanar a alguna empresa l’esponsorització i des de l’institut han dit que es podria demanar una subvenció conjunta entre l’institut i l’AFA.
  • Per què la subvenció de extraescolars de l’Ajuntament es pugui demanar tot i no fer-ne: Al Quercus dintre del projecte de crèdit de síntesi de fi de curs van a fer una sortida que dormen fora i es considera que és una activitat extraescolar però s’hauria de gestionar des de l’AFA i presentar factura. No ens queda clar per què se suposa que és una subvenció per les famílies. S’hauria de demanar quantes famílies han demanat la beca de extraescolars.
  • Com a representant per fer de contacte amb la FAPAC tenim a la Carme Hidalgo. Hi ha una formació i han posat a la Meritxell (presidenta) al grup. Quedem que en principi es fa càrrec ella d’anar a les reunions i demés, si no pot ja ho dirà i demanarà relleu.
  • Quan es faci una reunió amb la FAPAC hem de estar al cas per què es veu que volen tornar a fer horari partit als instituts.
  • L’institut nou per poder fer batxillerat en un futur es farà aquí mateix. A la propera junta vindrà el David i ens explicarà què volen fer i el projecte de batxillerat que ja té fet, avui mateix tenia una reunió amb el Departament per parlar d’aquest tema.

Tanquem la sessió amb data 5 de febrer de 2019 per la propera reunió de Junta.